sobota 15. srpna 2015

Polštáře - Pillows

Kamarádka slavila narozeniny, tak jsem jí k předešlým polštářům ušila další tři ve stejné velikosti 40 * 40 cm.
I made three pillow for my friend´s birthday. Their´s size is 15" *15". I early gave her another three pillows.
 
První jsem šila z polotovarů, které mi zůstaly při výrobě Dortíčků. Všiměte si bordury u Dortíčků a a na polštáři.


I made it from leftovers of Litlle cakes quilt. See the border at the Litle cakes quilt and this pillow. 


Druhý vzor jsem již použila na dece Sun Blossom i polštáři.

I already used this second pattern on Sun Blossom quilt and pillow. 

Na třetí polštář jsem chtěla požít něco netradičního. A protože mám ráda tvorbu Jacquie z Tallgrass prairie studio, zkusila jsem její vzor.


I like some unusual for the third piece, so I used my favorit 
 Jacquie from Tallgrass prairie studio and her pattern 

Na zadní stranu jsem použila látky kolekce  Independence trail od Moda
This is the back side - fabrics form Independence trail colection by Moda.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.