neděle 19. dubna 2015

Tmavé košile jsou ideální k recyklaci - Dark shirts to recycle

Nedávno jsem Vám ukázala X plus blok, na který jsem použila kousek modré košile. Kusy modrých košil se mi hromadí již dlouho, tak jsem je použila na tento blok. Za posledních 20 dní mám ušitých  bloků 35. Minulý týden na výstavě jsem k nim vybrala bordury (od Kaffe Fassetta). Pak jsem si uvědomila, že když přidám mezi bloky pruhy, bude výsledný rozměr větší. Takže po sešití celého topu je rozměr 154*205 a já nemusím přišívat žádnou borduru. 
Mimo jiné jsem použila i jednu švagrovu tmavou košili. Těch mám nedostatek, tmavá  mi ve skříni dlouho nevydrží.




I showed you X plus  block  3 week ago, where I used blue shirts.  I have plenty of blue pieces and I do not know  how to use it. I have finished 35 X plus blocks in three weeks and I made a top of them today.
Top is 60" * 80" large and I will not add any borders.
I used one men dark shirt. I´m still low of dark fabric - know to use them.   

3 komentáře:

  1. Wow! What a striking quilt! Love the spacing between the blocks. It makes the quilt more dramatic with your beautiful colorway!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.