pondělí 23. března 2015

Zvětšené deky pro dvojčata - Bigger quilts for bigger twins

Před čtyřmi lety se sestřenici narodila dvojčata. Já jsem jim ušila deky do postýlek. Až vyrostou, deky se sešijí do jedné.
I made two baby quilts for my cousine twins four years ago. . When they grouw up I should make one quilt from these two.



Po 3,5 letech se mi deky vrátily jako bumerang - prý jsou malé, ať s tím něco udělám a ať jsou dvě. To znamená zvětšit. Moc se mi do téhle zakázky nechtělo. Deky jsou seprané, mají nepravidelný tvar, původní látky už nemám.  Poradila jsem si. Jak jinak. Došila jsem pruhy šířky 30 cm (po vypárání lemování) a našila je na boky. Prošívat jsem musela ručně, to se prostě nedalo vyrovnat.  Na zadní stranu jsem vybrala pro kluka brýle, pro holku holčičí motiv.

 After 3,5 years I got the baby quilts back to make them bigger - two children = two quilts. So I was not happy with this work but I manage it. I sewed strips 12" wide and added them to this quilts. They are hand quilted. 














3 komentáře:

  1. Zvládlas to perfektně, vůbec není poznat, že je to ndsatvované, vypadá to jako záměr. Nemůžu se rozhodnout, která se mi líbí víc, asi ta výraznější červená.

    OdpovědětVymazat
  2. What a great idea - would never have thought of that, but I may use it in future, if you don't mind!

    OdpovědětVymazat
  3. Jíťo, senzačně jsi to vyřešila a perfektně ušila. Deky budou sloužit dál.I ta zádíčka jsou povedená. Zdravím.M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.