pondělí 8. prosince 2014

Vánoce se blíží - Christmas is comming soon

Do Vánoc zbývá už jen pár dní a já jsem teprve včera začala s drobností pro babičku. Ubrousky a chňapka ze zbytků. Ubrousky mají velikost 29*29 cm a chňapka je 16 * 16 cm. Látky jsem koupila ve výprodeji a je to kolekce Wishes od Moda fabrics.




Only few days left till Christmas and I started yesterday to make some small gift for granny. Six napkins and a potholder made from leftovers. Napkin size is 11*11" and potholder size is 6*6". I used Wishes fabric by MODA. 


link-up


1 komentář:

  1. Máš to parádní, ten s červeným okrajem vypadá na fotce nejlíp. Já mám doma 2 metry té zelené :), ale asi to bude základ na dětsko deku. Vítám tě na link párty, díky za účast.. Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.