neděle 7. prosince 2014

Grand Illusion - Bonnie Hunter´s mystery - part 2

Pro všechny, které jste se zapojily do Grand Illision mystery, nabízím odkaz na 2.část.
Dnes  Vám ukážu blok s názvem Double Diamond Units. Velikost je stejná jako u bloku 1.části a to 10 x 10 cm (11,5 x 11.5 cm). Jako další barvu jsem použila bílou a to čistě bílou, bez tisku.

Ušila jsem pouze 12 bloků ze stejných látek jako v první části. Ony mi látky stejně brzy dojdou a začnu více improvizovat.
Trochu jsem si pohrála s uspožádáním bloků samostatně i v kombinaci s blokem Broken dishes z minulého týdne.






Počítám-li dobře 100 bloků z minula a 100 bloků z tohoto pátku - to už je 1/2 bloků celkem.
Mrkněte k Věře na její bloky z první části.
V pondělí se podívejte na Link-up Party, kde účastnice letošního mystery zveřejní své počiny. 


I offer you second part of Grand Illusion mystery, see original post.
I have made 12  Double Diamond Units. It size is 4"*4". It is the same size as last week Broken dishes units. I have added plain white fabric. My blocks are  still the same, but I´m low oh red plaid fabric so I will be more scrappy soon.

Look to my friend Vera and her mystery.


Grand Illusion


4 komentáře:

  1. Nádhera Jitkuško, ta kostkovaná látka tomu dává takový venkovský styl. Já už mám také ušito, zveřejním v týdnu. Trentokrát jsem spíchala, protože první link jsem nestihla. Jinak už asi nikdo z další z českých blogerek nešije, alespoň jsem na síti nic nezachytila :).

    OdpovědětVymazat
  2. Love the plaids, this is going to be a beautiful quilt.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.