pondělí 31. března 2014

Hard work all month long - Trochu pracuji a tochu odpočívám

Měsíc pryč a já na poslední chvíli napíšu alespoň krátký příspěvek. 
Na čem akuálně pracuji:
1) Dokončila jsem top Celtic Solstice mystery. Nějak jsem nezvládla velikost, takže po konečném přeměření činí míry 180 * 220 cm. Takže na dvoulůžko.

I have fiished Celtic Solstice mystery by Bonnie Hunter. It´s size is 71"*87" - nearly queen size quilt.

2) Libuška požaduje jablíčkovou deku, takže mám už dva bloky. Velikost bloku je 21*24,5 cm
My baby likes an apple quilt. I have two block size 8"*9".

3) Pro Pavlu mám 20 bloků na její přehoz na dvoupostel. Již jsme zahájily námluvy a polotovar jsem jí předvedla. Neříkám, že je proces bezbolestný, ale trochu jsme původní  koncept upravily.
My cousine is still dreaming about king size quilt. Hard work. We changed first intention. 

4) Nezbytný doplněk: Leaders, Enders project: Spools - špulky. Nebudu překládat, co je Leaders a co je Enders. Zkuste si to samy: Nachystejte si nějaký projekt, který budete šít zároveň s aktuálním projektem. 

Last but not least. I have one Leader enders project: Spools.

Je tu někdo, kdo pojedeo víkendu  do Prahy na výstavu?

2 komentáře:

  1. Jitko, tvoje kombinace na mystery je fakt úplně nejlepší ze všech, co jsem viděla. S největší pravděpodobností dorazím v sobotu na PPM, tak se těším na hrnečky. Třeba se potkáme :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahhh... love your Celtic Solstice. Wonderful job with this mystery!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.